PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 350 ZŁ WYSYŁKA GRATIS

CZAS REALIZACJI TO OKOŁO 10-12 DNI ROBOCZYCH

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Zręczne Wystroje, dostępny pod adresem internetowym www.zrecznewystroje.pl prowadzony jest przez Arleta Pietrusik prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Manufaktura Zręczne Wystroje Arleta Pietrusik, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 6562219818, REGON 387504670

  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Klientów i określa zasady i tryb zawierania z Klientem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

  3. Każdy Klient składający zamówienie w Sklepie zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem.

§ 2

Definicje

  1. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Manufaktura Zręczne Wystroje Arleta Pietrusik , wpisaną do CEIDG, NIP 6562219818, REGON 387504670

  2. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, dokonująca zamówienia za pośrednictwem Sklepu.

  3. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.zrecznewystroje.pl

  4. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość.

  5. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

  7. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

  8. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

  9. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

  11. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  12. Konsument osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  13. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Chęcińska 16b/3; 25-020 Kielce

  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@zrecznewystroje.pl

  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 796499497

  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową.

  2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

§ 5

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.

  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy o którym Klient jest informowany na stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia.

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres do wysyłki, adres e-mail, numer telefonu.

  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie), lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji

  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, wypełnić wszystkie wymagane pola związane z personalizacją produktu, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”;

  3. po skompletowaniu zamówienia należy wybrać sposób dostarczenia Produktu i sposób płatności

  4. wysłać formularz zamówienia do Sklepu ZRĘCZNE WYSTROJE

  5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym w niniejszym Regulaminie terminie.

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

    1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

      1. Kurier In Post – 17,00 zł brutto (na terenie Polski),

      2. Paczkomaty In Post – 15,00 zł brutto.

      3. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

        1. Płatność tradycyjnym przelewem na konto Sprzedawcy

        2. Płatności elektroniczne

      4. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.

      § 9

      Wykonanie umowy sprzedaży

      1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

      2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 4 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane

      3. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, Sprzedawca przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta,

      4. Produkt zostaje wysłany przez Sprzedawcę w terminie nie przekraczającym 15 dni roboczych od momentu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. W przypadku dłuższego terminu wysyłki zostanie on uzgodniony z Klientem.

      5. Na życzenie Klienta, Sprzedawca wystawia rachunek na sprzedany Produkt.

      § 10

      Prawo odstąpienia od umowy

      Na podstawie art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

      § 11

      Reklamacje

      1. Reklamacje, opóźnienia w doręczeniu lub niezgodności Produktu z zamówieniem oraz szkody powstałe w czasie transportu prosimy zgłaszać na adres mailowy kontakt@zrecznewystroje.pl, w tytule wpisując REKLAMACJA. Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny ze Sklepem internetowym.

      2. Przed odebraniem przesyłki, Klient w obecności doręczyciela powinien sprawdzić stan jej opakowania. Jeśli jest uszkodzone nie należy jej przyjmować, tylko sporządzić protokół zgodnie z regulacjami przyjętymi u danego doręczyciela.

      3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

      4. W przypadku uznania reklamacji – towar wadliwy zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy, a koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

      5. Jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe – Sklep internetowy zwraca równowartość kosztów Produktu.

      § 12

      Ochrona danych osobowych

      Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

      § 13

      Oświadczenie o wierności barw

      Kolory przedstawione na stronie internetowej są jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych kolorów naszych produktów. Jednakże przy różnych ustawieniach i rozdzielczości ekranu komputera lub innego sprzętu, barwy na fotografiach mogą różnić się od tych na produkcie. Ekran w 100 % nie odzwierciedla rzeczywistego koloru. W związku z tym nie możemy zagwarantować w każdym przypadku pełnej wierności barw. Na podstawie minimalnych odstępstw w odzwierciedleniu koloru lub wzoru – reklamacje nie będą uznawane.




                                                                                         § 14

                                                   Kupony rabatowe oraz bony podarunkowe

      1. Bony podarunkowe przekazywane przez Sprzedawcę określają wartość lub konkretnie przekazywany produkt 
      2. Bony upominkowe lub kupony rabatowe  mogą być przekazywane przez sprzedawcę jako prezenty w konkursach
      3. Administrator może generować Kupony Rabatowe, które następnie będą udostępniane Kupującym w celach promocyjnych.
      4. Skorzystanie z Kuponu Rabatowego powoduje obniżenie Ceny o odpowiedni procent lub kwotę, zgodnie Kuponem Rabatowym.





                                                                          § 15

                                                           Postanowienia końcowe
        1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
        2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
        3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
        4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim.